بزرگترین سیلودار و تولیدکننده آرد خوزستان گفت: با حمایت سازمان تامین اجتماعی خوزستان از تعطیلی این واحد تولیدی و بیکاری ۲۰۰ کارگر جلوگیری شد.

میثم پور بزرگترین سیلودار و تولیدکننده آرد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سازمان تامین اجتماعی خوزستان در سال «تولید، مانع زدایی و پشتیبانی» نهایت همکاری و مساعدت به مقوله تولید و ذخیره سازی گندم به عنوان استراتژیک‌ترین کالای کشور را داشته است و با حمایت مدیرکل این دستگاه و اعمال قوانین از تعطیلی واحدی با بیش از ۲۰۰ نفر نیروی کار جوان و تحصیلکرده جلوگیری بعمل آمد.

او افزود: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه تولید گندم دارد و بخش اعظم نیاز کشور را تامین می‌کند که با وجود ناپایداری‌ها و نوسانات بازار تولید، تولیدکنندگان آرد توانسته اند روی پای خود بایستند و علاوه بر تأمین نان داخل کشور، سهمی نیز در اشتغالزایی داشته باشند بنابراین؛ لازم است تا حمایت شوند و این مهم از سوی تامین اجتماعی خوزستان به خوبی انجام شده است.

پور ارشد بیان کرد: رویکرد ما از ابتدا تاکنون بر این مبنا بوده که کارگران بومی در واحد‌های تولید آرد مشغول به کار شوند و رفع موانع و مشکلات تولید می‌تواند سبب افزایش اشتغالزایی و بهره وری شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.