فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ١۲۳میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی با گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و ۲۶ هزار شهید دولت،گفت: ۵۵ طرح آن با اعتبار بیش از ٣٩ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

او افزود: همچنین به همین مناسبت عملیات اجرای ۲۰ طرح نیز با اعتبار بیش از ۸۴میلیارد تومان در این شهرستان آغاز خواهد شد.

مرتضوی ادامه داد: این طرح‌ها شامل طرح‌های گازرسانی به واحد‌های صنعتی، عمران روستایی، طرح‌های جهاد کشاورزی، عمران شهری، بنیاد مسکن، راهداری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و آب و فاضلاب است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه اقدامات و اطلاع‌رسانی‌های این ایام از طریق صدا و سیما و فضای مجازی صورت می‌گیرد افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا و با توجه به نظر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا برنامه‌های این ایام بدون تجمعات و گردهمایی عمومی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی  اجرا شود.

گفتنی است : سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.