استاندارالبرز مطرح کرد؛

راه اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان فردیس

شهبازی از دانشگاه علوم پزشکی البرز خواست تا نسبت به تجهیز و راه اندازی تنها بیمارستان دولتی شهرستان فردیس در کمترین زمان ممکن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندارالبرز روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس، گفت: پیگیری ساخت بیمارستان فردیس با پیچیدگی‌های فراوانی برای مجموعه مدیریتی استان همراه شد که اکنون با سرعت بالا در حال تکمیل است.

استاندارالبرز با بیان این که روند ساخت بیمارستان سرعت فوق العاده دارد، افزود: این سرعت کاری نسبت به ایام گذشته قابل قیاس نیست، ۲ ماه پیش از بیمارستان فردیس بازدید شده و وعده‌هایی به هم دادیم و اکنون به تحقق وعده‌ها نزدیک شده ایم.  

شهبازی گفت: اکنون  ساخت بیمارستان فردیس به خوبی پیش می‌رود  و علیرغم این که پایان کار دولت دوازدهم بود، اما طی این چهار ماه اخیر طرح با سرعت پیش رفت و طبق پیش بینی دانشگاه علوم پزشکی باید تا ۱۵ مهرماه سال جاری این بیمارستان به مرحله تکمیل برسد و ظرف سه ماه آینده فعالیت خود را آغاز کند.

او افزود: اکنون مهمترین ماموریت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی  البرز نصب تجهیزات و امکانات بیمارستان فردیس  است.

استاندار البرز گفت: بیمارستان فردیس یک  مجموعه درمانی پیشرفته است.

انتهای پیام / ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.