دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ از آزادسازی ۲۳۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شاپور صفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ در تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز  گفت: یکی از برنامه‌های محوری انجام شده در چهارباغ در راستای اجرای مصوبات قرارگاه قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی استان البرز، رصد دقیق کاربری‌ها و دستورات قضایی فوری برای مقابله با تغییرات غیرمجاز کاربری است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چهارباغ افزود: به همین منظور ۲۱۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری در روستای رمنده این شهرستان در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری‌ها و باغ‌ها آزادسازی شد.

صفری با بیان این که ارزش اراضی آزادسازی شده در  روستای رمنده شهرستان چهارباغ بیش از پنج هزار میلیارد تومان بوده گفت: در این عملیات ۱۵۰ مورد دیوارکشی، پنج مورد بنای در حال ساخت، پنج مورد آلاچیق، پنج مورد استخر، پنج مورد محوطه سازی، و ۱۰۰ مورد دپوی مصالح قلع و قمع و ۲۱۰ هکتار به وضعیت سابق اعاده شد.

او همچنین با اعلام آزدسازی ۲۰ هکتار دیگر در بخش مرکزی شهرستان چهارباغ افزود: در اقدام نیز ۴۰ مورد چاردیواری، ۲۵ مورد بنای نیمه ساز، ۲۰ مورد استخر که مجموعا دارای ارزش یک هزار میلیارد تومانی بودند آزادسازی شد.

انتهای پیام/ ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.