رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور ملایر – همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود رضا ملکی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ در محور ملایر – همدان حوالی روستای الفاوت، خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ یار آتش نشانی ملایر، رویت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ در محور ذکر شده و واژگونی آن اطلاع داده شد.

او گفت: بدون فوت وقت از ایستگاه مرکزی یک دستگاه خودروی امداد و نجات همراه آتش نشانان به محل اعزام شدند و به محض رسیدن مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پژو به دلیل انحراف به حاشیه جاده و برخورد آن به بلوک واژگون شده است.

 رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر ادامه داد: امدادگران به منظور عدم بوجود آمدن جرقه و جلوگیری از ایجاد آتش، ابتدا سر باطری‌های خودرو را قطع و ایجاد امنیت را برقرار کردند، همچنین نیرو‌های ۱۱۵ مصدومین حادثه را به یکی از بیمارستان‌های شهر ملایر انتقال دادند.

ملکی با اشاره به حادثه فوت راننده سواری پراید سایپا ۱۴۱، اشاره و اظهارکرد: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان، تصادف بین خودروی سواری پراید سایپا ۱۴۱ با وانت مزدا دو کابین اطلاع داده شد.

او بیان کرد: به محض اطلاع، سریعا یک دستگاه خودروی امداد و نجات به محل وقوع حادثه اعزام و مشاهده شد دو خودروی مذکور با هم برخورد کرده اند که به دلیل شدت جراحات وارده، راننده پراید در ابتدای وقوع حادثه فوت کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: امدادگران به دلیل گیرکردن راننده در درون خودرو، اقدام به خارج کردن راننده نمودند و با هماهنگی لازم با عوامل ۱۱۵ حاضر در محل پس از معاینه و تشریفات قانونی، جسد به یکی از سردخانه‌های شهر حمل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.