معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از تمام شدن سهمیه ی دیروز واکسن سینوفارم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در  پاسخ به گلایه مندی شهروندان آبادانی از کاهش میزان واکسن سینوفارم گفت: آخرین سهمیه واکسن سینوفارم کرونا دیروز  به اتمام رسید و منتظر ارسال سهمیه جدید هستیم اما واکسن کووبرکت موجود است.

او افزود: فردا پنج هزار دز واکسن سینوفارم وارد آبادان می‌شود و این نوع واکسن تنها به افرادی که در انتظار دز دوم هستند و مادران بارداری که نوبت اول را دریافت میکنند، تزرق می شود.

قربانی در خصوص افرادی که در موعد تزریق دز دوم واکسن خود در سفر هستند و در شهر محل سکونت خود نیستند بیان کرد: این اشخاص می‌توانند تا یک ماه بعد از موعد تزریق به شهر خود بازگشته و واکسن خود را دریافت کنند.
او در ادامه به نحوه ی تزریق واکسن مرحله ی دوم به افرادی اشاره کرد که در سفر کاری و یا ضروری به سر می برند که در این صورت می توانند با ارائه مدارک مربوطه امکان تزریق دز برای خود مهیا کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برای کسانی که تاریخ دز دوم در کارتشان درج شده است پیامک ارسال نمی‌شود؛ ولی برای کسانی که تاریخی بر کارتشان درج نشده است یا پیامک ارسال می‌شود و یا با آن‌ها تماس می‌گیرند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.