امام جمعه موقت اصفهان گفت:باید دستگاه های مربوطه با همکاری مراکز ورزشی بر فعالیت ورزشکاران با رعایت موازین شرعی نظارت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در دیدار با رئیس هیئت بولینگ وبیلیارد استان اصفهان گفت: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.

وی بیان داشت: نوع نگرش و اقدامات مثبت و جهادی رئیس این هیئت همراه با توسعه قانونی زیر ساخت‌های این سه رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می‌تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی شایسته برساند.

وی گفت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد.

امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان ضمن تشکر از آیت الله مهدوی گفت: در تلاش هستیم حمایت‌های لازم و قانونی را از تمامی زیر مجموعه‌های هیات و باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت داشته باشیم و در این زمینه قطعا از رهنمود‌های علمای اصفهان و مدیران دلسوز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار