معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه استان قزوین گفت: از سال گذشته تاکنون ۲۰۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، وحید انتظاری معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه استان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۲۰۰ فقره پرونده برای کمک به جبران خسارات این ویروس با اشتغال ۲۱ هزار و ۵۳۰ نفر در بانک‌های عامل استان تشکیل شده است.

به گفته انتظاری، از سال گذشته تاکنون ۲۰۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون تومان تسهیلات کرونا به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

وی اضافه کرد:بیشترین میزان پرداختی‌ها در بانک‌های ملی، سپه، ملت و تجارت ثبت شده است.

انتظاری اضافه کرد: پرداخت تسهیلات به مشاغل و اصناف آسیب دیده از کرونا همچنان از طریق سامانه کارا ادامه دارد و رسته‌های شغلی اعلام شده می‌توانند برای ثبت درخواست به سامانه مراجعه کنند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: البته مشاغلی که قبلا یکبار تسهیلات دریافت کرده اند با توجه به تداوم کرونا و افزایش سقف تسهیلات می‌توانند دوباره درخواست خود را در سامانه ثبت و برای دریافت تسهیلات به بانک موردنظر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.