دوست‌محمدی گفت: روستا‌های برند صنایع‌دستی استان بر اساس همکاری مشترک میراث‌فرهنگی و آموزش فنی و حرفه‌ای برنامه‌ریزی و معرفی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا دوست‌محمدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان بیان کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان به دنبال معرفی روستا‌های برند در حوزه صنایع‌دستی است و این امر در زمینه معرفی ظرفیت‌ها و اشتغال‌زایی در روستا‌ها موثر است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با تأکید بر اینکه بر اساس همکاری بین دستگاه‌ها دستاورد‌های خوبی در استان حاصل می‌شود، گفت: همکاری مشترک در زمینه ارتقابخشی مهارت‌ها در حوزه صنعت و آموزش موثر است.

او  با بیان اینکه اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای دارای اهمیت بالایی است، افزود: ارائه گواهی‌نامه در حوزه‌های مشترک صنایع‌دستی و فنی و حرفه‌ای می‌تواند صورت گیرد.

دوست‌محمدی با اشاره به اینکه صنایع‌دستی استان سمنان از جمله بافته‌های سنتی و فرش خودرنگ ایل سنگسر قابلیت جهانی شدن دارد، گفت: با راه‌اندازی کمیته راهبردی، می‌توان زمینه همکاری مشترک ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان را فراهم کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این دیدار گفت: انجام کار اثربخش با مشارکت اتفاق می‌افتد و نتیجه بهتری برای خدمات‌رسانی بیشتر و جلب رضایت مردم دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.