نماینده تبریز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت علاوه بر داشتن قدرت و توان ایده پردازی، روحیه تحول گرایی و مهارت های ادراکی قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت گفت: این وزیر پیشنهادی علاوه بر داشتن قدرت و توان ایده پردازی، روحیه تحول گرایی، مهارت های ادراکی که برای یک وزیر در تمام وزارتخانه های کشور ها لازم است و عملکرد اجرایی قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: فاطمی امین مدتی با نهاد ریاست جمهوری همکاری داشته و با اینکه ابزار مستقیم در دستش نبود، موفق شد از موضوعی که هیچ سابقه‌ای نداشت یک اتفاق قابل قبول و توجه به وجود بیاورد. برای نمونه تولید خودروهای دوگانه سوز را از نزدیک صفر به حدود یک میلیون رساند و عملکرد ضعیف در مورد خودروهای فرسوده را به میزان قابل قبول رساند.

فرهنگی با بیان اینکه فاطمی امین در وزارت صمت مدتی مدیریت بخش‌هایی را بر عهده داشته و در محل های خدمتش موفق بوده است، تصریح کرد: این وزیر پیشنهادی در آستان قدس هم به صورت تحول گرایانه عمل کرد و با بسیج عمومی بخش های خارجی دولت و آستان قدس، شرکت دانش بنیانی را به صورت موفق ایجاد کرد. همچنین با تغییر زنجیره تامین و عملکرد سنتی آستان قدس، درآمد ۳ میلیاردی را در دو سال به ۱۰ برابر رساند.

این نماینده گفت: توان اجرایی پیشبرد اهداف در فاطمی امین دیده می‌شود. برنامه هایش را با زمان بندی ارائه کرده که می‌توانیم در مجلس پرسشگر باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار