تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسر مبالغی از قرارداد کشتی گیران لیگ برتری موجب اعتراض سرمربی پیشین این تیم شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم کشتی دانشگاه آزاد نسبت به پرداختی‌های صورت گرفته توسط مسئولان این تیم در نوزدهمین و بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، اعتراض خود را به صورت رسمی اعلام کردند.

بر همین اساس علیرضا رضایی سرمربی پیشین تیم کشتی دانشگاه آزاد با تائید این خبر افزود: متأسفانه باشگاهی که ادعای فرهنگ، جوانمردی و سازندگی در کشتی را دارد از آزادکاران این تیم که در دو سال گذشته در لیگ برتر کشتی گرفته اند مبالغی را تحت عنوان بیمه کسر کرده است. بطوریکه متولیان باشگاه دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند از مبالغ سال اول کشتی گیران ۱۷.۵ درصد و از مبلغ قرارداد سال دوم این بچه‌ها ۲۷.۵ درصد به عنوان بیمه کسر کنند.

نایب قهرمان المپیک ادامه داد: این موضوع کاملاً غیر قانونی است و ما تصمیم داریم حتی از طریق شکایت و راه حل‌های قانونی از کسر این مبلغ جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه چند نفر از آزادکاران تیم دانشگاه آزاد به تازگی در رقابت‌های جوانان جهان به مدال رسیدند تاکید کرد: مطمئناً حق این آزادکاران آینده ساز نیست که در پرداخت حق و حقوق شان اجحاف شود. مگر این کشتی گیران در طول یک فصل چقدر دستمزد می‌گیرند که حالا باشگاه دانشگاه آزاد قصد دارد مبالغی هم تحت عنوان بیمه از آنهاکسر کند.

نفر سوم رقابت‌های جهانی در ادامه عنوان کرد: آقای تهرانچی ریاست دانشگاه آزاد همواره نسبت به ورزشکاران به ویژه کشتی گیران لطف داشتند، اما گویا این تصمیم غیر قانونی توسط مدیران زیر مجموعه وی اتخاذ شده که واقعاً به نام و اعتبار این باشگاه ضربه خواهد زد.

رضایی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در مقابل تصمیم غیر منطقی مسئولان دانشگاه آزاد کوتاه نخواهیم آمد و اجازه نمی‌دهیم حق و حقوق کشتی گیران پایمال شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
کاملا درسته . لشگری در حد و اندازه های مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد نیست ولی چون اراکی بوده معاون قبلی فرهنگی دانشگاه که اراکی بوده او را سرکار گذاشته. ورزشکار نبوده و نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
مدیران دانشگاه آزاد توضیح دهند شهریه ورزشی دانشجویان رو چرا صرف ورزش این دانشجویان نمیکنند و صرف پرداخت قراردادهای کلان غیر دانشجویان میکنند تا در وزارت ورزش برو و بیا پیدا کنند ؟ بعد توضیح دهند چرا برخی در تربیت بدذنی دانشگاه آزاد با عقد قراردادهای غیرمتعارف پورسانت از ورزشکاران و مربیان اخذ میکنند و سوم اینکه لشگری با رفاقتی که با علی نژاد در فدراسیون ووشو داشته با سفارش وی مدیر تربیت بدنی دانشگاه شده که باعث تاسف است !
آخرین اخبار