نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت به حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالا‌های اساسی و معیشت مردم توجه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز و در موافقت با سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صمت دولت سیزدهم گفت: وزیر پیشنهادی صمت به حوزه خودرو، معادن، فلزات و سایر موضوعات مرتبط با کالا‌های اساسی و معیشت مردم توجه ویژه‌ای خواهد کرد. مردم در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا گرفتار شده اند و بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد شده که وزیر پیشنهادی برای این شرایط برنامه‌هایی ارائه کرده است.

وی ادامه داد: وزارت صمت وزارتی عریض و طویل است و با توجه به ماموریت‌های این وزارتخانه آقای فاطمی امین بهترین گزینه برای وزارت است. وزیر پیشنهادی صمت جوان انقلابی و تحول گراست. برنامه‌های فاطمی امین در ارتباط با فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره سیاست‌های کلی صنعت مبنی بر افزایش رقابت پذیری براساس لغو امتیازات خاص و غیر ضرور تعبیه شده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: وزیر پیشنهادی صمت در برنامه‌های خود به دنبال انسجام، تعادل منطقه‌ای از طریق حمایت از زیرساخت‌ها و برقراری مشوق‌های متناسب با رعایت اصول آمایش سرزمین، پرداخت و دنبال ایجاد توازن در منطقه براساس آمایش سرزمین است. این مسائل به خوبی در برنامه آقای فاطمی امین پیش بینی شده و در کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز چکش کاری شده است. برخی از واحد‌های تولیدی به دنبال سرمایه در گردش و برخی دنبال مواد اولیه هستند که وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه مشخصی برای این واحد‌ها در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار