استاندار آذربایجان غربی در پیامی هفته دولت را فرصت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بستر خدمتگزاری بی منت به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، هفته دولت را فرصت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بستر خدمت گزاری بی منت به مردم دانست. 

متن پیام استانداری آذربایجان غربی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام دولت گشته است. هفته دولت احیاکننده روز‌های پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ این مرز و بوم است. کسانی که فارغ از اندیشه پُست و مقام به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند.

این هفته را نه فقط فرصتی برای تشریح دستاورد‌های دولت در بستر خدمتگزاری بی منت به مردم، بلکه معتقدیم اقدامات انقلاب اسلامی در روزگاری که دشمنان نظام از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی برای پمپاژ ناامیدی در جامعه بهره می‌برد باید برای مردم بازگو گردد و در این بین کارمندان دولت نقش بسزایی در خلق دستاورد‌های عظیم انقلاب دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند و فقید آذربایجان غربی که بی ادعا در سخت‌ترین شرایط نسبت به انجام وظیفه از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند؛ هفته دولت را خدمت مردم شریف و کارکنان صدیق آذربایجان غربی تبریک گفته و توفیق روزافزونتان را در ارائه خدمات شایسته بویژه در دوران سخت کرونا از درگاه ایزدمنان خواستارم.

محمدمهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.