نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی به مناسبت روز پزشک یاد شهدای عرصه سلامت را گرامی داشت و از تلاشها و فعالیت‌های پزشکان قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان آمده است: «اعلم انّه لاعلم کطلب السّلامة و لاسلامة کسلامة القلب»

(بدان که هیچ علمی چون طلب سلامت نیست و هیچ سلامتی مانند سلامت قلب نیست)

امام باقر(علیه السلام)، منبع: تحف العقول

روز پزشک و بزرگداشت ابوعلی سینا، دانشمند، حکیم و طبیب عالی قدر ایرانی، بهانه مبارکی است که تلاش‌ها و خدمات جامعه محترم پزشکی و کادر درمان را بالاخص در دوران شیوع کرونا یادآور شده و ارج بنهیم.

جامعه خدوم پزشکی و کادر تلاشگر درمان در ۱۸ ماه گذشته به خوبی ثابت نمودند که می‌توانند در سنگر دفاع از سلامت مردم، ادامه دهنده راه مدافعان حریم اسلام و کیان انقلاب اسلامی باشند.

بدون شک مجاهدت خاموش و خالصانه پزشکان، پرستاران و گروه‌های جهادی سلامت در استان سیستان‌وبلوچستان با توجه به محدودیت امکانات و کمبود نیروی انسانی در استان ارزشی مضاعف دارد که قطعا رضایت حق تعالی و تقدیر مردم قدرشناس استان را به دنبال خواهد داشت.

ضرورت دارد که مردم عزیز سیستان‌وبلوچستان با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، علاوه بر تضمین سلامت خود و جامعه، باری از دوش جامعه پزشکی بردارند و مسوولان مربوطه نیز با اتخاذ سیاست‌های درست، تامین زیرساخت‌های مورد نیاز و رسیدگی بیش از پیش به کادر درمان، به وظیفه خویش عمل نمایند.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد شهیدان مدافع سلامت سیستان‌وبلوچستان، از خداوند متعال می‌خواهم بلایا و بیماری‌ها بالاخص بلای همه‌گیر کرونا را از سر جامعه بشریت دفع و درگذشتگان را مشمول رحمت خویش قرار دهد و به همه بیماران شفای عاجل عنایت نماید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار