به مناسبت روز پزشک، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به نمایندگی از کادر درمان استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، نازنین شیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با حضور در دفتر کار رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، خدمات پزشکان و کادر درمانی استان هرمزگان را بویژه در دوران شیوع کرونا برجسته و تاثیرگذار عنوان کرد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا نیز امروز با حضور در بیمارستان سیدالشهداء (ع) منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش از تلاش‌های پزشکان و کادر درمانی این بیمارستان قدردانی کرد.

امیر دریادار دوم جعفر تذکر، پزشکان را در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا ثابت قدم خواند و گفت: بی‌شک جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت، یادآور خاطره حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است و همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم پابرجا خواهد ماند.

ناخدایکم پزشک محمد افشین اردلان، فرمانده بهداری رزمی ناوگان جنوب نداجا و هماهنگ کننده بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح استان هرمزگان هم گفت: تخت‌های بستری کرونا در بیمارستان سیدالشهداء به ۷۰ تخت افزایش یافته است و تاکنون ۶۷۰ نفر بیمار بستری کرونایی و ۱۵۰ نفر بیمار کرونایی بصورت سرپایی در این بیمارستان بهبود یافته اند.

هرمزگان بیش از هزار پزشک دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.