مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تعداد ماینر‌های کشف شده با کمک گزارش‌های مردمی از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون را ۲ هزار و ۹۷ دستگاه عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح کشف و جمع‌آوری دستگاه ‎های استخراج رمز ارز غیر مجاز تا از مرداد ماه سال ۹۹ تا پایان مردادماه امسال را ۴ هزار و ۵۳۳ دستگاه در ۲۳ شهرستان استان جمع آوری شده است، گفت: ۲ هزار و ۹۷ دستگاه از این تعداد از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون کشف شده اند.

او سهمیه جمع‌آوری ماینر‌های غیرمجاز از ابتدای فعالیت این دستگاه‌ها از حدود یک سال قبل تا مردادماه امسال را یک هزار دستگاه و ۲۰ هزار کیلو وات ساعت عنوان کرد و بیان داشت: شهرستان‌های بهبهان، ایذه و امیدیه، دارای بالاترین آمار کشف دستگاه‌های رمز ارز‌های غیر مجاز هستند، البته کار جمع‌آوری رمزارز‌های غیر مجاز در اهواز از سوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز و به صورت جدا انجام می‌شود.

خدری با بیان اینکه فعالیت مراکز غیرمجاز ماینر‌ها باعث کمبود برق و خسارت به شبکه برق می‌شود، گفت: جمع‌آوری این تعداد دستگاه با کمک گزارش‌های مردمی، حراست و امور مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، نیروی انتظامی و قوه قضاییه انجام شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ برخورد با فعالیت این دستگاه‌ها از اولویت‌های شرکت‌های توزیع نیروی برق است و خاطیان در نهایت با کمک نیروی انتظامی و قوه قضاییه مجازات خواهند شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.