علی رغم اینکه بازگشایی مدارس از اول مهر نخواهد بود، اما با تامین زیرساخت‌های بهداشتی امسال بالاخره دانش آموزان پشت میز و نیمکت مدرسه می‌نشینند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها با افزایش اپیدمی ویروس کرونا و مجازی شدن مدارس تا آماده شدن شرایط کلاس حضوری؛ بسیاری از دانش آموزان دلتنگ فضای مدرسه و همکلاسی‌های خود شده اند. البته برخی دانش آموزان و والدین هم از آموزش مجازی خسته هستند.

به عقیده برخی معلمان آموزش مجازی مشکلات بسیاری را به همراه داشته است. از طرفی برخی دانش آموزان و والدین به دلیل اپیدمی ویروس کرونا برای کلاس‌های حضوری نگرانی‌های خاص خود را دارند. شما می‌توانید ادامه این گزارش را در فیلم زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
خیلی خوبه والدین خسته شدن! اینطوری می فهمن آموزگار بدبخت از دست دانش آموزان چه خون دلهایی میخورن.اما با این اوضاع کرونایی،سلامتی افضل از آموزش است.در آموزش مجازی،معلم،آموزش و پرورش،اولیاء و صداوسیماباید در کنار هم فعالیت داشته باشند.خصوصا پایه اول ابتدائی که اولیاء قطعا با مطالعه کتب راهنمای تدریس معلم،دوشادوش معلم در آموزش باید دخیل باشند.آموزش و پرورش از معلمین مجرب جهت تدریس تک تک دروس پایه استفاده کرده و اقدام به ساخت ویدئوی آموزشی کند.اولیاء نیز باید هنگام کلاس آنلاین یا پخش صدا و سیما یا فایل آموزشی سامانه مثلا شاد در کنار فرزند خود باشند که هم روش تدریس را یاد بگیرند هم ضعف های درسی فرزند خود را برطرف کنند.در صورت واکسیناسیون دانش آموزان هم اگر آموزش حضوری شد هر روز فقط یک پایه در مدرسه حاضر شده و شروع کلاس باید بعد از گرم شدن هوای صبحگاهی مثلا 9 تا 9/5 شروع بشه که دانش آموز مجبور نشه در سرمای صبحگاهی زمستان در معرض سرما قرار گرفته و منجر به سرما خوردگی بشه.به قول معروف به تعداد انسانها راه رسیدن به آموزش مجازی وجود داره.دولت باید از پیشنهادات فرهنگیان عزیز نیز استفاده کنه
Iran (Islamic Republic of)
تقناشناس
۰۹:۵۲ ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
هر كي ديده معلمان خيلي زحمت مي كشنذ