دانشگاه علوم پزشکی آبادان موفق به کسب رتبه های اول و دوم در فعالیت های پژوهشی کرونا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، کایدخورده ، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:  دانشگاه علوم پزشکی آبادان در دو فعالیت پژوهشی موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم در میان فعالیت‌های پژوهشی بیماری کرونا در سطح کشور شد.

او افزود: بر اساس گزارش کمیته ساماندهی تحقیقات کووید-19 معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی آبادان در بخش موارد منتخب در محور اول تولید محتوای علمی بخش مقالات، رتبه نخست را کسب نموده و در بخش موارد منتخب در محور اول بخش سایر موارد موفق به کسب رتبه نخست شده است.

کایدخورده رتبه ی دوم را مربوط به مقاله دکتر سارا مبارک، عضو هیأت علمی و معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان،در بخش مقالات پژوهشی اصیل خواند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد:  اپلیکیشن مجازی ساخته شده توسط علیرضا حزبه‌نژاد، دانشجوی پزشکی این دانشگاه نیز با همکاری و نظارت دکتر مبارک به عنوان استاد راهنمای این موضوع، به منظور ارائه آموزش‌های مجازی به بیماران، توانست  رتبه نخست را در بخش سایر موارد کسب نماید.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.