فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتوبوس مسافربری حامل کالاهای قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال در مسیر گچساران به شیراز توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز تور ایست و بازرسی دایر کردند.

مصطفایی با اشاره به اینکه ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را نیز متوقف کردند، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۲۰ دستگاه لپ تاپ، ۱۴۰ قطعه لوازم یدکی، ۱۳ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵۵۰ عدد انواع لوازم الکترونیکی، چهارهزار و ۵۰۰ عدد برچسب پودر نیروزا، ۱۷ دستگاه انواع لوازم خانگی و تعداد دیگری کالای قاچاق کشف کردند.

به گفته مسئولان انتظامی از ابتدای امسال تا روز چهارم مرداد بیش از ۷۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال کالای قاچاق امسال در گچساران کشف شده است در حالی که مدت مشابه پارسال ۴۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال قاچاق کالا در این شهرستان کشف شده بود.

طی این مدت ۱۷۴ تن در زمینه کشف کالای قاچاق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شده اند و در مدت مشابه پارسال نیز ۱۷۳ تن در این زمینه دستگیر شده بودند.

براساس آمارهای ارایه شده در چهار ماه نخست امسال ۶۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان متوقف شده که از این تعداد سه دستگاه آن اتوبوس مسافربری بوده است.

دستگاه ارز خارجی، گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و پوشاک از کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

شهرستان گچساران با ۱۲۶ هزار تن جمعیت در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.