مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۲۷ پروژه گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های تولیدی این استان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه ۲۷ پروژه گازرسانی به روستا‌ها و واحد‌های تولیدی این استان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی این استان ۳۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار از منابع ملی هزینه شده که با افتتاح این طرح‌ها فرصت شغلی برای ۹۹ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم نیز ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با انجام این طرح‌ها روستا‌های زرشک، کامان، میزوج، آکوجان قدیم و جدید، میلک، ورگیل، دورچال، احمدآباد، جیردوزان، سنگان سفلی، دولجک خان، سوته کش، شفیع آباد، کش آباد علیا و سفلی، آقچه قشلاق، زردچال، حجیب و باقرآباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به راه اندازی ساختمان اداری شرکت گاز شهر خاکعلی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت، گفت: ۱۳۵ واحد تولیدی استان شامل ۳۴ واحد صنعتی در شهرستان قزوین، ۳۰ واحد در تاکستان، ۱۵ واحد در البرز، ۳۰ واحد در آبیک، ۲۴ واحد در بویین زهرا و ۱۲ واحد در شهرستان آوج نیز از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار