همزمان با آخرین روز از هفته دولت، ۷ طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در شهر انابد بردسکن مورد بهره ‌برداری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل رضایی شهردار شهر انابد بردسکن گفت: ۷ طرح خدماتی شامل ساختمان اداری شهرداری، پروژه‌های زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر شهری در شهر انابد بردسکن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیدند.

او از اجرای پروژه محوطه سازی و اجرای دیوار کشی ساختمان شهرداری و سالن آمفی تئاتر و بولوار و میدان ورودی شهر و پارک زائر خبر داد و افزود: با تعامل و همدلی اعضای شورای اسلامی و حمایت مسئولان امیدواریم این پروژه‌ها تا دهه مبارک فجر تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرند.


بیشتر بخوانید


در این مراسم مجتبی شاکری فرماندار بردسکن با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ضمن تشکر از زحمات و خدمات مهندس رضایی شهردار انابد و تبریک به اعضای شورای اسلامی دور ششم شورای شهر گفت: انابد دروازه خراسان رضوی و در مسیر زائران و مسافران علی ابن موسی الرضا (ع) قرار گرفته است و حقیقتا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی از جمله آستان قدس رضوی و معادن برخوردار است.

او با بیان اینکه بدون مشارکت و حضور مردم امکان توسعه وجود ندارد، افزود: مسئولان و اعضای شورای اسلامی باید در اجرای پروژه‌ها نگاهی توسعه محور و عدالت گونه داشته باشند و تمامی نقاط شهر را مورد توجه قرار دهند.

فرماندار بردسکن ادامه داد: در طول هفته دولت ۵۱ پروژه با اعتبار ۷۶ میلیار تومان در سطح بردسکن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که ۷۵ درصد اعتبارات این پروژه‌ها در نقاط روستایی بود.

شاکری با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در پیک پنجم بررعایت دستور العمل‌های بهاشتی تاکید و بیان کرد: امروز بهترین هدیه مردم به کادر خسته درمان استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است که می‌طلبد همه به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که این بیماری با هیچ کس شوخی ندارد و امروز متاسفانه شاهد عادی انگاری در سطح جامعه هستیم و ضریب استفاده از ماسک در شهرستان به کمتر از ۳۰ درصد رسیده است که می‌طلبد مردم و اصناف همانند پیک‌های گذشته برای عبور از این پیک همراهی داشته باشند.

در ابتدای این مراسم مسئولان شهرستان بردسکن و شهر انابد با حضور در مزار دو شهید گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل یاد و خاطره این دو شهید و دیگر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشتند.

انتهای پیام// و. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.