امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران از ابتدای امسال تا پایان مرداد به ۱۴۰۰ حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت از ابتدای امسال تا پایان مرداد با انجام بیش از ۱۴۰۰ عملیات امدادی به ۲ هزارمصدوم سوانح مختلف خدمات لازم را ارائه کردند.

او افزود: ارائه خدمات امدادی به ۵۹۷ حادثه جاده ای، ۱۷۴ حادثه شهری، ۵۸ حادثه دریایی و ساحلی، ۱۰۸ حادثه کوهستان، ۱۲ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۱۵ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۳ حادثه طوفان وهمچنین انجام ۲ عملیات امداد هوایی، ارائه خدمات موردنیاز به ۴۴۶ نفر از مراجعین به پایگاه‌های امدادونجات و پوشش امدادی ۷ برنامه مناسبتی از مهمترین خدمات هلال احمرمازندران در این مدت بوده است.

فخاری گفت: ۲۴۲۳ نفر نیز سرپایی خدمات مورد نیاز خود را از عوامل امداد و نجات هلال احمر استان دریافت و بیش از ۷۷۱ نفر از مصدومان حوادث مختلف توسط نیرو‌های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ۶ هزار نفر روز نجاتگر و امدادگر با بکارگیری ۱۳۰۰ دستگاه روزآمبولانس و خودروی امدادی و سایر تجهیزات در عملیات‌های مزبور مشارکت داشتند.

دکترفخاری افزود: جمعیت هلال احمر استان در زمینه انجام عملیات امداد و نجات و نیز پاسخگویی به فوریت‌های امدادی شهروندان، در شمار استان‌های برتر کشور قراردارد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار