فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک گفت: بیش‌از ۱۰۰ ورزشکار از ۶ کشور در رقابت‌های بین‌المللی غواصی ارتش‌های جهان در چابهار و کنارک شرکت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیر دریاداردوم مصطفی تاج‌‎الدینی فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش در کنارک در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ششمین دوره رقابت های «غواصی عمق» ارتش‌های جهان است که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و منطقه سوم نیروی دریایی کنارک برگزار می‌شود.

وی گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رقابت های سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی در کشور روسیه موفق به کسب مقام دوم شده و در سال ۲۰۱۹ نیز رتبه نخست این رقابت ها را از آن خود کرده است

وی با بیان اینکه هم‌زمان با این مسابقات، رقابت جام دریا به میزبانی بندر انزلی و با حضور کشورهای روسیه، قزاقستان، آذربایجان و هم‌چنین تیم کشورمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بدین صورت جمهوری اسلامی همزمان میزبان ۲ مسابقه بین‌المللی با حضور ارتش‌های جهان است.

رقابت های بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۱ در ۳۴ رشته از ۳۱ مرداد به مدت ۲ هفته در کشور روسیه به عنوان میزبان اصلی و کشورهای ایران، چین، بلاروس، قزاقستان،صربستان، قطر، هند، الجزایر، ویتنام، ازبکستان و ارمنستان برگزار خواهد شد که ایران و چابهار میزبان مسابقات غواصی عمق هستند.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار