معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از موسسان باشگاه‌های ورزشی استان اصفهان در مجموع ۸ میلیارد تومان وام دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  حسین زیبایی معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به ارائه تسهیلات به باشگاه‌داران، اظهار داشت: از سال گذشته که سامانه «کارا» با توجه به توافق‌نامه وزارت ورزش و کار و رفاه و تعاون انجام شد بیش از ۴۰۰ درخواست از باشگاه‌داران استان ثبت کردیم.

او افزود: از این تعداد نزدیک به ۲۰۰ نفر از موسسان بین ۴۰ تا ۸۰ میلیون تومان و در مجموع حدود ۸ میلیارد تومان وام دریافت کردند، دو مورد استخر هم حدود ۴۰۰ میلیون تومان وام گرفتند.

حسین زیبایی با بیان اینکه ۱۴۹۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعال هستند، گفت: از این تعداد ۶۷۰ باشگاه در کلانشهر اصفهان فعالیت می‌کنند و از مجموع ۱۴۹۰ باشگاه ۶۱۸ باشگاه معادل بیش از ۴۱ درصد مجموع باشگاه‌ها را باشگاه‌های بدنسازی تشکیل داده‌اند.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: کل باشگاه‌ها بیش از ۱۵ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که متأسفانه با تعطیلی مکرر باشگاه‌ها حدود ۹۹ باشگاه تعطیل شدند که بیش از یک هزار نفر بیکار شده‌اند، ضمن اینکه ۱۱۰ استخر در سطح استان اصفهان وجود دارد که این استخر‌ها از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به صورت پیوسته تعطیل بوده‌اند که زیان‌های بسیاری متوجه آنان شده است.

زیبایی تصریح کرد: از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تقاضا کردیم که برای مدیران و مربیان باشگاه اولویت دریافت واکسن بگذارند تا مردم با خیال راحت‌تر به باشگاه‌ها مراجعه کنند و همچنین باشگاه‌ها در اولویت یک مشاغل قرار بگیرند تا حداقل تعطیل نشوند.

انتهای پیام/ی

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
مدارک چی می خواد