مردانی گفت: به طور متوسط روزانه بیش از ۳ هزار نفر به مراکز تجمیعی اهواز برای انجام تست کرونا مراجعه کرده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: طی روز‌های اخیر به طور متوسط روزانه ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به مراکز تجمیعی این شهرستان برای انجام تست کرونا مراجعه کرده اند که در مقایسه با هفته‌های قبل جهش بسیار بالایی داشته است.

او افزود: مردادماه امسال بیش از ۸۰ هزار نفر به مراکز تجمیعی اهواز مراجعه کرده و تست PCR انجام داده اند که از این تعداد ۴۵ هزار نفر در شرق و ۳۵ هزار نفر در غرب اهواز سکونت دارند و به طور متوسط یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۳۰۰ نفر آنان تستشان مثبت بوده است که از این تعداد ۲۰ تا ۳۰ نفر آنان روزانه بستری شده اند.

مردانی وضعیت فوت افراد مبتلا به کرونا در اهواز را بسیار نگران کننده دانست و بیان داشت: سوش جدید کرونا بیشتر جوانان را مورد هدف قرار داده به طوری که در شرق اهواز، از بین افراد فوت شده ۷۰ درصد آنان زیر ۶۰ سال بوده اند.

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز  تصریح کرد: در حال حاضر بهترین راه برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی است، چراکه درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد و بیشتر مردم هم در این زمینه رعایت نمی‌کنند و همچنان در بیرون خانه رفت و آمد دارند و در دور همی‌های و تجمع‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.