معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های بسیار خوب انجام شده یکی از موفق‌ترین پارک‌های علم و فناوری کشور در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سورنا ستاری در جریان سفر به سیستان و بلوچستان و بازدید از طرح‌های اجرا شده در ایرانشهر  اظهارداشت: خوشبختانه با پیگیری‌های بسیار خوب انجام شده یکی از موفق‌ترین پارک‌های علم و فناوری کشور در این استان وجود دارد بطوریکه علاوه بر زاهدان این فعالیت‌ها به شهرهای دیگر هم توسعه یافته است.

او افزود:مراکز نوآوری خیلی خوبی در شهرهای چابهار، ایرانشهر، زابل، زاهدان و سراوان وجود دارد که به شدت در حال توسعه است.

او  با بیان اینکه جوانان با استعداد سیستان و بلوچستان در این مراکز نوآوری ایجاد شده کسب و کار خود را توسعه می‌دهند افزود: از تمام مراکز نوآوری استان به طور کامل حمایت می‌کنیم.

 سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر یک‌روزه به سیستان و بلوچستان صبح امروز /دوشنبه/ وارد فرودگاه ایرانشهر شد و مورد استقبال احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

بازدید و افتتاح چند مرکز نوآوری و دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان و حضور در نشست هم‌اندیشی توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان از مهمترین برنامه‌های معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر به این استان است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.