سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از خیران خواست برای کمک به تامین نیازهای بیماران کرونایی بیشتر در کنار شبکه بهداشت و درمان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهرام جلال پور سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: ۹۰ درصد بیماران بستری در این بیمارستان به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه حضور در تجمع‌ها از جمله مراسم تشییع به کرونا دچار شده‌اند.

او همچنین افزود: یکی از عوامل مهمی که باعث شده بیماران کارشان به بستری بکشد دیر اقدام کردن برای درمان بوده است، به همین علت اگر فردی علائم بیماری را در خود دید به سرعت به پزشک مراجعه کند تا در مراحل اولیه درمان شود و کار به بستری نکشد.

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان ادامه داد: میانگین بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان در ۴۰ روز گذشته، ۱۸۰ نفر بوده که بیش از ظرفیت بیمارستان است. با این وجود تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم که همه بیماران خدمت لازم را دریافت کنند.

جلال پور عنوان کرد: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید گنجی ۱۰ تخت دارد، اما با توجه به نیاز ۷ تخت دیگر را در بخش‌های دیگر به امکانات مراقبت‌های ویژه تجهیز کرده‌ایم.

او گفت: با توجه به افزایش بستری‌ها در این بیمارستان، از مسئولان بیمارستان مهر وابسته به تامین اجتماعی نیز خواسته‌ایم که بیماران سرپایی را درمان کنند. همچنین مرکز موقت بستری بیماران کرونایی نیز با ۵۰ تخت در حسینیه اعظم برازجان راه‌اندازی شده است که در آن از ساعت ۸ تا ۲۰ به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان افزود: برای ایجاد این مرکز مسئولان شهرستان از جمله فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس مرکز بهداشت، و همچنین خیرین تلاش کردند و کسانی که آنجا فعالیت دارند، داوطلبانه کار می‌کنند.

جلال پور همچنین با تشکر از خیرانی که با خرید چند دستگاه خنک کننده برای حل مشکل بیمارستان شهید گنجی کمک کردند، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان دشتستان انتظار داریم شاهد کمک‌های بیشتری برای تامین نیاز بیماران کرونایی باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.