مصطفی پور گفت: تیم والیبال بانوان شهرستان مهاباد آماده حضور در مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور برای تکرار کسب سهمیه لیگ برتر است.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تیم هیات والیبال بانوان مهاباد در قالب تیم استعداد‌های درخشان این شهرستان برای حضور پر قدرت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان طی سه ماهه گذشته تمرینات خود را آغاز کرده است.

او افزود: براین اساس این تیم درخواست خود را برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک بانوان به فدراسیون کشور ارسال کرده است تا با واریز مبلغ ورودی سهمیه این دوره اخذ شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: تیم هیات والیبال بانوان این شهرستان در سال ۱۳۹۷ موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک و کسب سهمیه لیگ برتری بانوان شده بود که به دلیل نبود اسپانسر و حمایت مالی از حضور در سوپرلیگ بانوان کناره گیری کرد.

مصطفی پور ادامه داد: والیبال مهاباد هم در بخش بانوان و هم در بخش مردان جزو رشته‌های موفق و پرطرف دار است و هم اکنون بیش از ۱۰ بازیکن در رده سنی مختلف لیگ‌های برتر والیبال کشور حضور دارند.

انتهای/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.