معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با اجرای طرح نذر سلامت در استان، بیش از ۴۴ هزار عزادار حسینی از خدمات این طرح ملی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقیه حاجی پور، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح ملی نذر سلامت همراه با خادمان حسینی برای دومین سال متوالی و به منظور انسجام بخشی و اجرایی سازی اصول بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم، ترویج فرهنگ نوع دوستی و بشردوستی، مشارکت جامعه جوانان هلال احمر در امر ترویج فرهنگ عاشورایی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، با همکاری اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر استان به اجرا درآمد.

او با بیان اینکه  ۴۴ هزار و ۷۲۰ خوزستانی از خدمات ارائه شده این طرح بهره‌مند شدند، افزود: در این طرح اعضای جوان و تلاشگر این جمعیت با نظارت و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در هیأت‌های مذهبی، به عنوان مروجان فرهنگ پیشگیری از بیماری کرونا اقدام به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، غربالگری و تب سنجی عزاداران کردند.

حاجی پور اظهار داشت: در این اقدام جهادی، جوانان بشردوست هلال احمر ۲۷۳ هیأت را تحت پوشش این طرح قرا داده و با فعال سازی ۲۸۵ تیم به ارائه خدمات سلامت محور در محل برگزاری مراسم‌های سوگواری و عزاداری سید الشهدا پرداخته اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.