نماینده ولی فقیه در استان سمنان مالیات را یکی از مولفه های اصلی درآمد در کشور برشمرد و گفت: با کاهش درآمدهای نفتی مالیات مهمترین درآمد در اقتصاد کشور بشمار میرود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با پرسنل اداره کل امور مالیاتی استان ، مالیات را یکی از مولفه های اصلی درآمد در کشور برشمرد و عنوان کرد ، با کاهش درآمدهای نفتی مالیات مهمتری درآمد در اقتصاد کشور بشمار میرود.

وی افزود: در کشورهای توسعه یافته کلیه هزینه های جاری کشور از طریق پرداخت مالیات تامین می گردد و وصول مالیات در کشور همراه با عدالت مالیاتی می تواند جایگزین بسیار مناسب برای درآمدهای نفتی کشور محسوب گردد .

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: عدالت محوری و شفافیت مالیاتی را مهمترین عامل در مشارکت مردم در پرداخت مالیات برشمرد و گفت: مردم اثرات پرداخت مالیات را باید بصورت ملموس درک نمایند و از ثمرات پرداخت آن آگاه شوند .

نماینده ولی فقیه در استان اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی را موجب مشارکت بیشتر مردم در پرداخت مالیات عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی نظیر تولید آثار هنری می تواند  موجب آگاهی بیشتر مردم می شود و زمینه ساز تحقق درآمدهای مالیاتی خواهد شد .

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.