عضو کمیسیون صنایع مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل مخالفت خود با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت.

 

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در صحن علنی مجلس گفت: انتخاب همه وزرا مهم است، ولی انتخاب وزیر بهداشت امری حیاتی است و با جان مردم نمی‌شود با تساهل برخورد کرد.

وی ادامه داد: ما یک وزیر معمولی برای شرایط عادی نمی‌خواهیم. کشور الان درگیر کروناست و اختیارات فراتر از قانون اساسی برای مهار کرونا به آن‌ها داده شده است.

 عسگری گفت: یکی از مسئولان، خبر از تخصیص اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی جهت خرید داروی رمیدسیور می‌دهد اما مسئول دیگری می‌گوید اگر بیمار شوید طبق دستورالعمل ها نباید از این داروها استفاده شود. همچنین درباره واردات واکسن یک بار می‌گوید وارد نمی‌کنند و یک بار می‌گویند باید وارد شود که همین باعث بی‌اعتمادی در میان مردم می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت وزارت سلامت مردم است خاطر نشان کرد: بالاترین تعارض منافع در وزارت بهداشت جریان دارد و این تعارض منافع خیلی قوی است، ولی سوابق وزیر پیشنهادی فقط در حوزه آموزش است.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت باید با تعارض منافع مقابله کرده و تحول جدی ایجاد کند و فقط با عوض کردن لوکوموتیو نمی‌توان تحول ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
وقتی پزشکی که در دستگاه دولتی کار میکند مطب خصوصی دارد در بیمارستان خصوصی هم کار میکند و سهامدار آن بیمارستان هم هست چگونه میخواهد با فساد مبارزه کند کار او مظهر فساد است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
این وزیر بسیجی است آیا پسر و دختر این وزیر که باید چهار سال در مناطق محروم خدمت کنند بعد از دوسال به تهران می آیند رانت نیست اگر نیست پس رانت چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
بیاد حقوق ها رو ساماندهی کنه کارشناسها دارند بدبختی میکشند و کار میکنن کارانه میلیاردی رو پزشک مرکز دریافت میکنه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کجاش انصاف هست الکترونیک می کنن پزشک سامانه رو تحویل کارشناس میده خودش با خیال راحت دو تا ویزیت بیمار رو در به زور انجام میده هیچ پزشکی به جرات میکم با سامانه کار نمیکنه
آخرین اخبار