مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: تعداد پرواز‌های فرودگاه شهدای بوشهر در تعطیلات کرونایی ۲۸.۵ و میزان جابه‌جایی مسافران حدود ۳۱ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت و لزوم کاهش مسافرت‌ها، تعداد پرواز‌های انجام شده فرودگاه شهدای بوشهر از ۲۵ تا ۳۰ مرداد ۱۴۰۰، به ۵۰ پرواز رسید در حالی که در مدت مشابه ماه گذشته ۷۰ پرواز انجام شده بود.

او افزود: میزان مسافر جابه‌جا شده در این مدت هم ۳ هزار و ۷۸۲ نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه ماه قبل، ۳۱ درصد کاهش یافت.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ادامه داد: فرودگاه شهدای بوشهر از ۲۵ تا ۳۰ مرداد، ۲۵ پرواز ورودی و ۲۵ پرواز خروجی داشت که با این پرواز‌ها هزار و ۹۰۹ مسافر وارد بوشهر شدند و هزار و ۸۷۳ مسافر هم از این شهر خارج شدند.

دهقان منشادی عنوان کرد: در همین مدت در تیر، با انجام ۷۰ پرواز ۵ هزار و ۴۶۳ مسافر جابه‌جا شدند یعنی، ۲ هزار و ۷۱۷ مسافر وارد بوشهر شدند و ۲ هزار و ۷۴۶ نفر از این شهر خارج شدند.


بیشتر بخوانید


هم اکنون ۸۶ سورتی پرواز به صورت هفتگی در فرودگاه بین المللی شهدای بوشهر در مسیر‌های تهران، اصفهان، مشهد، خارگ و بندرعباس انجام می‌گیرد.

کاهش ۲۸ درصدی پرواز‌ها در فرودگاه شهدای بوشهر

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.