خسارت سیل به یک هزار هکتار از مزارع الموت شرقی

فرماندار شهرستان قزوین گفت : سیل در الموت شرقی به ۸۰۰ هکتار از شالیزار ها و ۲۰۰ هکتار از مزارع حبوبات آسیب وارد کرده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شفیعی در جلسه بررسی و پیگیری موضوعات سیل الموت گفت : در الموت شرقی به ۸۰۰ هکتار از شالیزار ها و ۲۰۰ هکتار از مزارع حبوبات آسیب وارد شده که همه نهرهای آسیب دیده شالیزارها بازسازی و لایروبی شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد و برای مزارع حبوبات بخشی از کار انجام شده و بخش دیگری هم توسط جهاد کشاورزی بزودی انجام می شود.

شفیعی افزود: ۸۵ واحد در ۸ روستای الموت شرقی هم از لحاظ فیزیکی خسارت دیدند که با همکاری بنیاد مسکن اقدامات لازم برای تعمیر واحدهای خسارت دیده سریعا اقدام خواهد شد.

به گفته وی، در این ۸ روستا از لحاظ برق ، آب و گاز هیچ گونه خسارتی در منازل نداریم و در معابر عمومی گل و لای وجود ندارد و پاکسازی انجام شده است.

فرماندار شهرستان قزوین گفت: در بخش الموت غربی هیچ گونه آسیب و خسارتی به منازل مسکونی وارد نشده اما سیل به بخش کشاورزی و باغات خسارات فراوانی وارد ساخته است که بخشی از خرابیهای نهرها لایروبی شده و بقیه در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار