ساکنین خیابان شهید یوسفی شهرک شهید مفتح بیرجند از آسفالت نبودن معابر اصلی و فرعی این منطقه گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در شهرک شهید مفتح بیرجند، تعدادی از کوچه‌ها آسفالت نشده اند و هنوز خاکی هستند.

خیابان شهید یوسفی که یکی از محلات این شهرک است، آسفالت نشده و اهالی ساکن در این منطقه از این موضوع گلایه دارند و خاکی بودن کوچه ها، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

افرادی که می‌خواهند از بلوار پیامبر اعظم (ص) بیرجند وارد شهرک شوند، باید از سمت میدان صنایع چندین کوچه را بگذرانند تا به مقصد برسند، اما وجود خیابان شهید یوسفی، طول مسیر را کوتاه می‌کند، اما خاکی بودن این خیابان است که مشکل ساز شده است.

خاکی بودن خیابان و سختی نفس کشیدن

یکی از ساکنین این منطقه می‌گوید: در خانه نمی‌توانیم حتی یک پنجره باز کنیم، زیرا به محض باز کردن، تمام خانه را خاک بر می‌دارد.

او ادامه می‌دهد: علاوه بر این مشکل، نفس کشیدن هم برای اهالی سخت شده است و مزاحمت‌های دیگری هم برای ساکنین منطقه ایجاد شده است.

این شهروند بیرجندی بیان می‌کند: خودرو‌های سنگین هم در این مسیر تردد می‌کنند و گاهاً رانندگان این خودرو‌ها در کناره خیابان پارک می‌کنند که مشکلات را دو چندان می‌کند.


بیشتر بخوانید


ساکن شهرک شهید مفتح بیرجند عنوان می‌کند: چندین مدرسه و نهاد دولتی در این منطقه موجود است و زمانی مشکل دو چندان می‌شود که مدارس باز شوند و تعداد زیادی از افراد در اینجا تردد کنند.

او با بیان اینکه مسئولین گفته اند باید ساخت و ساز‌ها در این منطقه تکمیل شود تا عملیات آسفالت انجام شود، می‌گوید: نمی‌شود که عمرمان تلف شود و خاکی شویم تا زمانی که قرار باشد ساخت و ساز‌ها به سرانجام برسد.

این شهروند از مسئولین می‌خواهد فکری به حال این منطقه بردارند و حداقل کوچه‌هایی که قسمتی از آن‌ها آسفالت ریزی شده و مابقی آن خاکی باقی مانده است را به طور کامل آسفالت کنند.

آسفالت ریزی خیابان یوسفی مشکل قانونی دارد/ نمی‌گذاریم مردم سختی بکشند

موضوع را از سرپرست شهرداری بیرجند پیگیر شدیم.

عدل سرپرست شهرداری بیرجند گفت: آسفالت ریزی در این منطقه مشکل قانونی دارد و تا زمانی که ساخت و ساز در این منطقه به ۷۰ درصد نرسد، نمی‌توان عملیات آسفالت را انجام داد.

او افزود: علی رغم وجود این مشکل تلاش می‌کنیم تا سر و سامانی به منطقه بدهیم و کمی از مشکلات اهالی بکاهیم.

عدل اظهار کرد: مقداری وقت لازم است تا مطالعات کارشناسی روی این موضوع انجام شود و از هر طرف که مقدور باشد، عملیات آسفالت انجام شود.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.