زارعی گفت: از فردا دوشنبه اول شهریور ماه، ساعات کار تمام ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های کردستان به روال سابق برمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمدابراهیم زارعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: پیش از این براساس مصوبه ابلاغیه وزارت کشور، در مرداد ماه و با هدف صرفه جویی در مصرف برق، ادارات بانک‌ها و نهاد‌های استان روز‌های پنجشنبه تعطیل بود که این ابلاغیه لغو و ادارات روز‌های پنجشنبه تعطیل نخواهند بود.

او با اشاره به تغییر ساعات کاری ادارات در مرداد ماه به ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر، اضافه کرد: از روز دوشنبه اول شهریور، ساعات کار ادارات به روال سابق یعنی ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ باز خواهد گشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: از اول شهریور و براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، ساعات کار ادارات و بانک‌های استان در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷‌:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و روز‌های پنجشنبه از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود.

زارعی بیان کرد: با توجه به خشکسالی و کاهش قابل ملاحظه بارش‌ها در سال آبی جاری، از دستگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات انتظار داریم که نسبت به استفاده صحیح و بهینه از انرژی اهتمام لازم را داشته و در مصرف برق صرفه جویی کنند.

براساس تصمیم وزارت کشور، با هدف کاهش فشار به شبکه برق و صرفه جویی در مصرف انرژی، از ۱۹ تیرماه تا پایان مرداد ماه ادارات و بانک‌ها روز‌های پنجشنبه تعطیل و ساعات کاری نیز به هفت صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.