فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری ۲ سارق زورگیر که با تهدید چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان در یکی از نقاط این شهرستان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به روش زورگیری در منطقه مرکزی کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

او افزود: بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد فردی داخل خیابان در حال تردد بوده که در این حین دو نفر به سمت وی آمده و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراه و وجه نقد از وی کرده و به سرعت متواری شده اند.

سرهنگ قاسم پور گفت:با اعلام مشخصات سارقان توسط مالباخته، مشخص شد این دو نفر از سارقان سابقه دار سطح حوزه هستند که در ادامه با انجام اقدامات پلیسی محل اختفای آنان شناسایی شد و با تشکیل تیم عملیاتی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری هر دو سارق شدند.

او افزود: در بازجویی بعمل آمده سارقان به بزه ارتکابی خود مبنی بر چندین فقره سرقت اعتراف کردند و در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.