هافبک جدید سبزپوشان اصفهانی گفت: ذوب‌آهن تیم بزرگی است و بازیکنان زیادی را به تیم‌ملی رسانده، من هم می‌خواهم با تلاشم به این افتخار دست پیدا کنم.

سجاد جعفری بازیکن جدید و آینده‌دار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیوستن به این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: هر بازیکن جوانی علاقه دارد در یکی از تیم‌های بزرگ ایران بازی کند، من هم برای پیشرفت و رسیدن به تیم‌ملی و لژیونر شدن تصمیم گرفتم فوتبالم را در تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه دهم.

او درباره پیشنهاد ذوب‌آهن برای جذب او افزود: در زمان سرمربیگری رحمان رضایی هم در آستانه پیوستن به ذوب‌آهن بودم، اما باز هم لحظه آخر این اتفاق رخ نداد؛ نیم‌فصل هم از ذوب‌آهن پیشنهاد داشتم، اما شرایط به‌گونه‌ای شد که موفق به دریافت رضایتنامه از مسجدسلیمان نشدم.

هافبک ۲۴ ساله جدید گاندو‌ها لژیونر و ملی‌پوش شدن را دلیل سبزپوش شدنش دانست و گفت: ذوب‌آهن تیم شناخته‌شده‌ای است و در سال‌های اخیر خروجی‌هایش به تیم‌ملی دعوت و لژیونر هم شده‌اند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و به پیشرفت روزافزون حرفه‌ای خودم فکر می‌کنم، امیدوارم بتوانم با تلاش در پیراهن ذوب‌آهن لباس تیم‌ملی را تن کنم و لژیونر شوم.

جعفری با اشاره به بازی تحت نظارت تارتار سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار کرد: تارتار با تیم‌هایی نظیر پیکان و نفت مسجدسلیمان نتایج خوبی به‌دست آورده، او در فوتبال ایران ثابت شده است، بازیکنانی که جذب می‌کند با برنامه خواهد بود و می‌داند به چه بازیکنانی در پست‌های مختلف نیازمند است. تارتار نیز در نفت مسجدسلیمان سرمربی‌ام بوده، شناخت نسبی از هم داریم، او بود که من را به لیگ برتر ایران معرفی کرد و خیلی به من کمک کرد تا تصمیم درستی بگیرم و فوتبالم را در ذوب‌آهن ادامه دهم.

او با اشاره به جایگاه بالای ذوب‌آهن در ایران، یادآور تلاش بازیکنان و نوید روز‌های خوب براب این تیم شد و افزود: ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و بزرگی است و همیشه در رده‌های بالایی جدول حضور داشته، جایگاه ذوب‌آهن در دو فصل اخیر حق این تیم نبوده است. امیدوارم فصل خوبی در کنار اعضای تیم داشته باشیم و ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برگردانیم.

هافبک ذوبی‌ها در پایان گفت: خیلی از پیوستن به ذوب‌آهن خوشحالم، از صمیم قلبم احساس می‌کنم فصل خوبی در کنار ذوب‌آهن خواهم داشت و امیدوارم کنار بازیکنان، کادرفنی و هواداران فهیم و بزرگ باشگاه ذوب‌آهن را در جایگاه شایسته‌اش قرار دهیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.