مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: پیرو بازدید از بیمارستان شهید طباطبایی این شهرستان، راه اندازی ۲۵ تخت بستری ویژه بیماران کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

کرامت جاودان زاده  مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: پیرو بازدیداز بیمارستان شهید طباطبایی این شهرستان و به دلیل پر شدن تخت‌های بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان، راه اندازی ۲۵ تخت بستری شامل ۵ تخت ویژه و ۲۰ تخت بستری در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این بازدید که سرپرست بیمارستان، مدیر داخلی، مدیر خدمات پرستاری و مسئول حراست و روابط عمومی شبکه بهداشت نیز حضور داشتند، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان و تبادل نظر با بیماران بستری بخصوص بیماران کرونایی، بر تامین اکسیژن، دارو و ملزومات پزشکی بیماران تاکید شد.

جاودان زاده در ادامه بیان داشت: با توجه به افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان شهید طباطبایی باغملک، جابجایی بیماران بخش جراحی و تبدیل این بخش به بخش جدید کرونا بررسی و مورد تایید و تاکید قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک در پایان از همه مردم شریف شهرستان درخواست کرد که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از بالا رفتن آمار مبتلایان کرونایی و تلفات انسانی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.