سفیر ویژه کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) گفت: با این بازی‌ها به عنوان یک محرک، امیدوارم جامعه تغییر کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شینگو کاتوری، ستاره سابق موسیقی پاپ ژاپن که اکنون به عنوان سفیر ویژه کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در توکیو ۲۰۲۰ کار می‌کند، پس از اعتراف به این که قبل از اطلاع از بازی‌ها نمی‌دانست چگونه با افراد روی ویلچر صحبت کند، مدعی شد که پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو "می تواند جامعه را تغییر دهد. "

کاتوری گفت: " قبل از این که درباره بازی‌های پارالمپیک اطلاعاتی کسب کنم، نمی‌دانستم با افرادی که روی ویلچر هستند باید چگونه ارتباط برقرار کنم. من در درون خود، در برقراری ارتباط با معلولان تردید داشتم، اما از طریق ورزش پارا، تردیدم کاهش یافت. من اکنون می‌توانم راحت‌تر با ورزشکاران پارا ارتباط برقرار کنم. "

او افزود: "وقتی به تجربه شخصی خودم فکر می‌کنم، بازی‌های پارالمپیک توکیو قدرت تغییر جامعه را دارد. با این بازی‌ها به عنوان یک محرک، امیدوارم جامعه تغییر کند و ارتباطات غنی تری بین مردم برقرار شود. "

همه گیری ویروس کرونا سازمان دهندگان را وادار کرد تا حضور عموم مردم در توکیو را در طول پارالمپیک، که قرار است از سه شنبه (۲۴ آگوست) تا ۵ سپتامبر برگزار شود، ممنوع کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار