سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد از برقراری محدودیت‌های کرونایی تا آخر هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،علی صالحی، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد گفت: با توجه به بحرانی‌تر شدن وضعیت کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریورماه در استان ادامه دارد.

صالحی اظهار داشت: تردد خودرو‌های شخصی از یزد به سایر استان‌ها ممنوع بوده و به منظور تقویت ضمانت اجرایی آن جریمه متخلفان به صورت یکسان یک میلیون تومان خواهد بود.

او ادامه داد: چنانچه از تاریخ صدور قبض جریمه تا یک ماه نسبت به پرداخت آن اقدام نشود جریمه مذکور، ۲ برابر خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به استان، بدون استثناء ممنوع بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: صدور هر گونه مجوز تردد برای خودرو‌های شخصی در بازه زمانی فوق‌الذکر ممنوع است و کلیه مجوز‌های صادره قبلی لغو می‌شود.

او با اشاره به فعالیت همه مشاغل به استثنای هفت گروه خاطرنشان کرد: رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها بصورت پذیرایی در فضای بسته (بصورت بیرون بر می‌توانند فعالیت کنند)، تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما و تئاتر، پاساژ‌ها و بازار‌های سربسته به استثنای پاساژ‌های تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن‌آلات، کامپیوتر (پاساژ‌های عمومی نظیر پوشاک، کیف، کفش و موبایل همچنان مجاز به فعالیت نیستند)، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی، شهربازی و باغ وحش‌ها و نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی مجاز به فعالیت نیستند.

صالحی افزود: سایر مشاغل هم فقط تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار