مدافع سابق ذوب‌آهن گفت: برای بازی در لیگ آینده پیشنهادهای زیادی دارم اما اگر بخواهم در موردشان صحبت کنم بازارگرمی حساب می‌شود و من اهل بازارگرمی نیستم.

وحید محمدزاده مدافع سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص جدایی‌اش از ذوب‌آهن گفت: هیچ صحبتی با باشگاه ذوب‌آهن نداشتم، از باشگاه نیز کسی تمایل به مذاکره با من را نداشت، در نهایت به‌خاطر شرایط پیش‌آمده برای تیم در ۲ فصل اخیر، پس از پایان بازی‌های لیگ از ذوب‌آهن خداحافظی کردم.

او در پاسخ به این سوال که پیشنهادهای ارائه‌شده از سوی تیم‌هایی مانند استقلال و تراکتور تا چه حد حقیقت دارد، ادامه داد: هنوز تصمیمی راجع‌به آینده‌ام نگرفتم و فعلا در حال بررسی پیشنهادها هستم، این پیشنهاد‌ها از طرف تیم‌های بسیاری است، اما اگر بخواهم در موردشان صحبت کنم بازارگرمی محسوب می‌شود، و من اهل بازارگرمی نیستم.

مدافع سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: البته برخی از این پیشنهاد‌ها از سوی خبرگزاری‌ها مطرح شده و آن‌ها را تایید نمی‌کنم.

او با اشاره به عملکردش در فصل گذشته اذعان کرد: وقتی عملکرد قابل‌ قبولی داشته باشی طبیعتا پیشنهادهای  خوبی هم ایجاد می‌شود، با اینکه این فصل از لحاظ تیمی نتایج مناسبی کسب نکردیم، اما فصل بیستم یکی از بهترین سال‌های دوران فوتبالی‌ من بود.

محمدزاده در پایان از اعلام تیم جدیدش تا هفته آینده خبر داد و گفت: ابتدا باید شرایط خودم و تیم‌ها را بسنجم و بعدا تیم آینده‌ام را انتخاب کنم، در یک هفته آینده تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم و تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.