بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که عضوی از باشگاه استقلال هستم و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف آقاسی، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی خوشحالم که عضوی از باشگاه استقلال هستم و امیدوارم با عملکرد خوب و تلاش بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

او ادامه داد: درباره ارقام نجومی بهتر است باشگاه صحبت نکند و من حرفی نمی‌زنم.

آقاسی بیان کرد: ۲ سال شاگرد نکونام بودم و چیز‌های زیادی از وی یاد گرفتم. امیدوارم نکونام موفق باشد. فولاد بازیکن زیاد دارد و با جدایی من مشکلی برای این تیم ایجاد نمی‌شود. مجیدی و نکونام از بزرگان فوتبال هستند و برایم افتخار است با این مربیان کار کنم.

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش می‌کنم تا در کنار بازیکنان دیگر در خط دفاع بازی کنم، اما تصمیم گیرنده نهایی فرهاد مجیدی است.

او درباره بازی با الهلال گفت: حریف الهلال است و ما هم استقلال هستیم .هیچ چیز در فوتبال مشخص نیست؛ اما تمام تلاش خود را برای این دیدار به کار می‌گیریم.

آقاسی گفت: یکی از عواملی که باعث شد به استقلال بیایم این است که به تیم ملی برسم و لژیونر شوم.

او درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال توضیح داد: اتفاقات فوتبالی برای همه تیم‌ها است. لیورپول هم مشکلات دارد. ان شاءالله استقلال روند رو به رشد داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار