عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به بیان توضیحاتی درباره دلایل موافقتش با وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طغیانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی گفت: احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی فرزند عزیز مجلس است و از ۱۴ سال پیش در مرکز پژوهش‌های مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی تلاش، پرکاری و تحرک او را شاهد بوده ایم.

وی افزود: همکاری و تلاش او در مجلس می‌تواند در عملکردش در وزارتخانه موثر باشد. همکاری او در تصویب قوانین و لوایح بر همکاران با سابقه ما در مجلس محرز است. خاندوزی ۳۷ مقاله علمی پژوهشی با کلید واژه اسلام، عدالت و اقتصاد اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه آیا برای کسی که این چنین در حوزه‌های پژوهشی فعال بوده می‌توانیم بگوییم در حوزه اقتصاد اسلامی مسلط نیست؟ توضیح داد:  او می‌تواند در حوزه سیاست گذاری اقتصادی موفق باشد. وزارت اقتصاد با سایر وزارتخانه‌ها زیر مبنایی متفاوت است و کسی را نیاز دارد که سیاست گذاری و هدایت کند.

طغیانی افزود: فعالیت در حوزه طرح‌های مربوط به مالیات، طرح مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر خانه‌های خالی، زحمات در فراکسیون بهبود فضای کار، جلسات متعدد درباره تحریم، اصلاح قوانین و مقررات زدایی و اصلاح فضای کسب و کار از جمله اقدامات موثر او است. من شهادت می‌دهم خاندوزی هم امانت دار است و هم متخصص و می تواند در کنار سایرین تیم اقتصادی موفقی را تشکیل دهد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
اقای خاندوزی یادت باشه به سفارشات اقای طغیانی که برای رای اعتماد شما طغیان کرده اقدام کنی بستگان واشنایانش را استخدام کنی
آخرین اخبار