دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۴ نفر دیگر شامل ۹ مرد و ۵ زن امروز به فهرست جانباختگان کرونا در این استان اضافه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان کنونی ۸۲۷ نفر اعلام کرد.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۷۷ نفر به کرونا، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۷۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال گذراندن دوره درمانی خود هستند، ادامه داد: ۳۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به ثبت ۱۴ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: ۶ مرد ۹۲، ۸۴، ۶۷، ۵۸، ۵۵ و ۵۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، مغزی، فشارخون و دیابت، ۳ مرد ۵۶، ۵۴ و ۳۸ ساله بدون سابقه بیماری و ۵ زن ۸۳، ۶۷، ۸۳، ۶۴ و ۴۵ ساله با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشارخون فوتی‌های جدید کرونا در استان هستند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۸ نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۷ هزار و ۹۷۰ نفر در استان به این ویروس گرفتار شده‌ و هزار و ۷۰۸ نفر هم جان باخته‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری تاکید کرد: فقط با رعایت شیوه‌نامه‎‌های بهداشتی و خودداری از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم و از مردم می‌خواهیم  جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.