سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت: در حال حاضر ۵۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان قدس این شهر بستری هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاروق سلیمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه حضور مردم در مراسم ختم، روند شیوع کرونا در شهرستان را دوباره صعودی کرد، گفت: در ایام تعطیلات هفته قبل روند بیماری کرونا ثابت و تا حدودی به سمت شرایط بهتر پیش رفت اما متاسفانه عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه شرکت در چند مراسم فاتحه خوانی روند ابتلا را صعودی کرد.

او گفت: همکاران بخش بهداشت و واکسیناسیون نیز در ایام تعطیلات و به صورت دو شیفت مشغول خدمات رسانی و انجام واکسیناسیون عمومی بوده و خوشبختانه شهرستان پاوه از این لحاظ جز مناطق پیشرو در استان کرمانشاه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه با بیان اینکه تاکنون ۲۳ هزار و ۲۱٨ دوز واکسن در این شهرستان برای مردم تزریق شده است، ادامه داد: از این تعداد، ۱۷ هزار و ۲۵۱ نفر واکسن نوبت اول و پنج هزار و ۹۶۷ نفر نیز واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

سلیمی بیان داشت: با توجه به اینکه برای کنترل مناسب همه گیری بیماری نیاز است حداقل ۷۰ درصد جمعیت واکسینه شوند تحقق این مهم نیازمند همت جمعی و همکاری مردم با کادر درمانی و بهداشتی است.

او از مردم خواست همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک در اماکن عمومی را در اولویت قرار دهند و در اولین فرصت نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

گفتنی است : شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.