معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اماکن و سالن‌های ورزشی سرپوشیده همچنان تا پنج شهریور ماه در استان تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اماکن ورزشی و باشگاه‌های سرپوشیده تا پنجم شهریور ماه همچنان تعطیل خواهند بود.

او افزود: ورزشکاران و ورزش دوستانی که همواره با ورزش همراه بوده اند می‌توانند در فضا‌های باز و پارک‌ها و پیست‌های دوومیدانی فعالیت‌های ورزشی خود را انجام دهند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: درخصوص انجام تمرینات ورزشی ورزشکارانی که اعزامی به مسابقات هستند تمهیداتی درنظر گرفته شده که بتوانند تمرینات فشرده و اختصاصی خود را ادامه دهند تا انشاالله برای استان و کشورمان افتخار آفرینی داشته باشند.

برادران در خصوص نظارت‌های انجام گرفته در زمینه فعالیت‌های باشگاه‌ها در زمان محدودیت‌های کرونایی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در سراسر استان تیم‌های نظارتی خود را فعال کرده و اقدام به سرکشی به باشگاه‌ها کرده که ناظرین ما اگر تخلفی صورت گیرد، به تذکر جدی و تعطیلی باشگاه اقدام کنند.

او تصریح کرد: بحمدالله اکثریت اماکن و باشگاه‌های ورزشی نهایت همکاری را داشته اند به خصوص باشگاه‌هایی که توسط اداره کل ورزش و جوانان اجاره داده شده اند، اما گا‌ها برخی باشگاه‌های خصوصی اقدام به بازگشایی باشگاه‌ها کرده اند که قطعا اداره کل با آنان بصورت جدی برخورد خواهد کرد چراکه مسئله سلامتی مردم ما جای هیچ اجحافی ندارد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص جبران ضرر‌های باشگاه‌ها در دوران تعطیلی اماکن ورزشی گفت: اماکن ورزشی که از طریق ماده ۸۸ اجاره داده شده اند از پرداخت اجاره بها به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل معاف هستند و اماکن ورزشی خصوصی نیز به بانک‌ها جهت دریافت وام معرفی شدند و بسیاری این وام را دریافت کرده و مابقی نیز تا اخر شهریور ماه با ثبت نام در سامانه از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.