مدیر عامل مجمع خیرین سلامت اسفراین گفت: نیکوکاران این شهرستان در دو هفته گذشته ۱۲۰میلیون تومان برای خرید تجهیزات درمانی بیماران کرونایی کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مدیر عامل مجمع خیرین سلامت اسفراین گفت: نیکوکاران این شهرستان در دو هفته گذشته ۱۲۰میلیون تومان برای خرید تجهیزات درمانی بیماران کرونایی کمک کردند.


بیشتر بخوانید 


علی اصغر یحیی آبادی افزود: حدود ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها برای خرید هفت کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری و پنج کپسول ۱۰ لیتری پرداخت شد.

او افزود: نیکوکاران همچنین چهار کپسول اکسیژن به ارزش ۱۰ میلیون تومان به مجمع خیرین سلامت برای استفاده به صورت امانتی بیماران نیازمند کرونایی بستری در منزل اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت اسفراین از مشارکت ۱۰۰ میلیون ریالی شهروندان در پویش نذر سلامت که در دهه اول محرم اجرا شد خبر داد و گفت: کمک‌های حاصل از این پویش به خرید تجهیزات درمانی برای بیمارستان امام خمینی (ره) هزینه می‌شوند.

یحیی آبادی در ادامه با اشاره به کمک ۴۰ میلیون تومان صنایع اسفراین برای تجهیز مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جوار مجتمع آموزش فنی و مهندسی گفت: این اقدام‌خیرخواهانه صنایع سبب سرعت و کیفیت بخشی به روند واکسیناسیون در شهرستان شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت اسفراین با قدردانی از همراهی نیکوکاران با این مجمع از مردم خواست: با توجه به وضعیت کرونا در شهرستان هزینه‌های غیرضروری مراسم‌های خود را برای کمک به درمان بیماران کرونایی نیازمند و خرید تهیه تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهرستان به سمت این مجمع سوق دهند.

او افزود: نیکوکران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۸۵۰۲۴۸۳۵۰ و یا شماره حساب (۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۳۶۸۹۷) بانک صادرات به نام مجمع خیرین سلامت واریز کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.