شهروندان زیادی از خدمات‌رسانی در شعب تامین اجتماعی شکایت دارند. این شکایت‌ها شامل عدم نوبت دهی غیرحضوری و شلوغی شعب در این روز‌های کرونایی می‌باشد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر حاضر، ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری از مهمترین اقدامات سازمان‌ها محسوب می‌شود. سازمان‌ها سعی می‌کنند با استفاده از بهترین کارشناسان و متخصصان و تامین زیرساخت‌های فنی در این زمینه پیشرو باشند و خدمات خود را بدون نیاز به مراجعه شهروندان ارائه کنند و در پی آن ضمن کاهش هزینه‌ها، رضایت مخاطبان خود را کسب کنند.

اما شهروندان زیادی از خدمات‌رسانی در شعب تامین اجتماعی شکایت دارند. این شکایت‌ها شامل عدم نوبت‌دهی غیرحضوری و شلوغی شعب در این روز‌های کرونایی و همچنین برخورد نامناسب بعضی کارمندان با ارباب رجوع می‌باشد.

فیلمی را که شهروندخبرنگار ما از شعبه ۲۴ تامین اجتماعی ارسال کرده مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران


بیشتر بخوانید:


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار