مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ معلم کرمانی ، در برابر ویروس کرونا خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   احمد اسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت، گفت: همزمان با سراسرکشور، طرح واکسیناسیون فرهنگیان در استان کرمان نیز به صورت رسمی آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واکسیناسیون ۲۵ هزار و ۲۳۰ نفر معلم کرمانی ، در برابر ویروس کرونا خبر داد.

او افزود: این طرح شامل همه معلمان مدارس دولتی و غیر دولتی، کادر اداری و نیروی‌های بازنشسته حق التدریس شاغل در استان است.

اسکندری نسب با اشاره به این که در تلاشیم تا همه معلمان، قبل از شروع مهرماه، واکسن کرونا را دریافت کنند، تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، ۴ سناریوی متفاوت شامل؛ «برگزاری کلاس‌های مجازی در بستر شبکه شاد»، «نیمه حضوری»، «برپایی کلاس حضوری فقط برای دروس تخصصی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی» و «حضوری کامل» را برنامه ریزی کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرهنگیان جامانده از طرح واکسیناسیون می‌توانند با مراجعه به سامانه https://salamat.gov.irثبت نام و با تعیین زمان و مکان به مراکز و پایگاه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

او افزود: واکسیناسیون فرهنگیان در شهر کرمان در مجتمع سعادت، واقع در میدان علی ابن ابیطالب (فابریک) و سالن ورزشی شهید سام نژاد واقع در خیابان نماز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار