رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: مراجعه به اورژانس ‌بیمارستان امام حسین (ع) با علائم کرونا افزایشی است و تعداد آنها طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۶۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جعفرزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود با اشاره به اینکه مراجعه به اورژانس ‌بیمارستان امام حسین (ع) با علائم کرونا افزایشی است و تعداد آنها طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۶۴ نفر رسید گفت:حدود ۴۰ نفر از این افراد اختلال تنفسی داشتند.

او اظهار داشت: حدود نیمی از آنان  غیربومی بودند که نشان دهنده حضور میهمانان در شهرستان هشترود است.

او تداوم عادی‌انگاری کرونا از سوی مردم این شهرستان را خطرآفرین دانست و بیان کرد: در شرایط فعلی که کرونا سلامت افراد جامعه را تهدید می‌کند، هریک از شهروندان دارای مسئولیت اجتماعی هستند.

او ادامه داد: اهالی باید از طریق ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی به این مسئولیت اجتماعی عمل کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از اعضای جامعه با بی‌توجهی به این موضوع، سلامت افراد دیگر را با تهدید روبرو می‌کنند و باید با آنان برخورد شود.

جعفرزاده استفاده از ماسک در تمامی معابر به ویژه در اماکن شلوغ و پرتردد را ضروری دانست و افزود: هم‌اکنون ۱۷ نفر در بخش کرونا بستری هستند و افزایش تعداد بستری‌ها با توجه به روند افزایشی مراجعه‌ها به اورژانس دور از انتظار نیست.

او همچنین تعداد کل واکسن ورودی به شهرستان را ۲۱ هزار و ۷۷۰ دز اعلام کرد و بیان کرد: از این تعداد۲۰ هزار و ۴۰۷ دز تزریق شده که ۱۶ هزار و ۱۸۵ دز آن مربوط به نوبت اول و چهار هزار و ۲۲۲ دز دیگر نوبت دوم بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.